Audyt i wdrażanie systemów zarządzania ISO

wdrazanie systemów zarządzaniaWdrażanie i integracja systemów zarządzania ISO

Legal Consulting Services świadczy usługi związane z implementacją systemów zarządzania, ale również ich optymalizacją w jeden, łatwiejszy w kontroli operacyjnej, system zintegrowany. Zakres usług obejmuje wdrożenie zadanego systemu zarządzania wraz niezbędną dokumentacją dopasowaną do rodzaju i zakresu działalności przedsiębiorcy.

Systemy zarządzania oparte o międzynarodowe normy ISO oraz polskie normy PN-N uznawane są na całym świecie za najbardziej skuteczne narzędzia do zarządzania organizacjami. Posiadanie certyfikatów przez przedsiębiorstwa podnosi prestiż firmy oraz włącza je grona przedsiębiorstw, które na arenie międzynarodowej uznawane są za nowatorskie i rozwojowe.

Uznanie klientów to tylko jedna z nielicznych korzyści, jakie przedsiębiorstwo czerpie w ramach wdrożenia systemów zarządzania ISO.

Można do nich zaliczyć również:

  • wzrost skuteczności realizowanych działań
  • zachowanie przejrzystości w prowadzonej dokumentacji
  • wzrost efektywności w zakresie wykorzystania zasobów ludzkich
  • przejrzystość procesów zachodzących w organizacji
  • minimalizowanie niezgodności w obszarach organizacyjnych

Jeśli wdrażałeś samodzielnie system ISO i nie jesteś pewien, czy został on prawidłowo przygotowany do certyfikacji, skontaktuj się z nami! Zespół specjalistów Legal Consulting Services przeprowadzi  audyt zgodności z przepisami i wskaże obszary wymagające poprawy przed właściwym audytem zewnętrznym. Możecie Państwo liczyć na naszą elastyczność. W ramach współpracy potrafimy dostosować systemy do specyfiki Państwa firmy. Jesteśmy rzetelni i terminowi. Zależy nam na Państwa satysfakcji, ponieważ zadowolony klient jest naszą najlepszą wizytówką! 

W ramach wdrażania systemów lub ich integracji przeprowadzany szkolenia ułatwiające pracę z systemem. Zakres usług obejmuje systemy opisane w normach ISO 9001, ISO 18001, ISO 14001, ISO 50001, ISO 22000 oraz innych w zależności od wymagań klienta.